ԿՈՐՈՒՍՅԱԼ ՀԱՅՐԵՆԻՔ

«Ոսկերչություն՝ ոսկերիչ» մասնագիտության II կուրսի ուսանող Նարեկ Հակոբյանը զբաղեցրեց I տեղ՝ իր ինքնատիպ բանաստեղծությամբ, որտեղ արտացոլված էր կորսուսյալ հայրենիքի  վերածննդի անվերապահ հավատն ու հույսը։

«Ռադիոէլեկտրոնային միջոցների տեխնիկական սպասարկում և նորոգում՝ ռադիոմեխանիկ»  մասնագիտության I կուրսի ուսանող Ռոբերտ Եղիազարյանը զբաղեցրեց II տեղ՝ իր բովանդակալից, գրագետ շարադրությամբ, որտեղ արտացոլված էր «կորսուսյալ հայրենիքում» երբևէ ապրելու, արարելու երազանքը։

«Ոսկերչություն՝ ոսկերիչ» մասնագիտության I կուրսի ուսանող Սամվել Մուրադյանը զբաղեցրեց III տեղ իր գաղափարային նոր լուծումներով շարադրությամբ, որի նպատակն էր ժխտել «կորսուսյալ հայրենիք» արտահայտությունը։ Մտքերը ոգեշնչող էին  ու ապրեցնող։

Փնտրել

Նյութեր

Image

ՇՆՈՐՀԱՎՈ՛Ր ՏՈՆԴ, ՍԻՐԵԼԻ՛ ՈՒՍԱՆՈՂ․․․

Նորություններ

Image

ERASMUS+ ԾՐԱԳՐԻ ՇՐՋԱՆԱԿՆԵՐՈՒՄ RENFORCE ՄԻՋԱԶԳԱՅԻՆ ՆԱԽԱԳԾԻ ՀԱՅԱՍՏԱՆՅԱՆ ԵՎ ՄԻՋԱԶԳԱՅԻՆ ԳՈՐԾԸՆԿԵՐՆԵՐԸ ՀՅՈՒՐԸՆԿԱԼՎԵՑԻՆ ԳՅՈՒՄՐՈՒ ԹԻՎ 4 ԱՐՀԵՍՏԱԳՈՐԾԱԿԱՆ ՊԵՏԱԿԱՆ ՈՒՍՈՒՄՆԱՐԱՆՈՒՄ

Նորություններ

Image

ԳԵՆԴԵՐԱՅԻՆ ԽՏՐԱԿԱՆՈՒԹՅԱՆ ՀԱՂԹԱՀԱՐՄԱՆՆ ՈՒՂՂՎԱԾ ԶԵԿՈՒՅՑ-ՔՆՆԱՐԿՈՒՄ

Նորություններ

Image

ԹԱՐԳՄԱՆԻՉՆԵՐԻ ԹՈՂԱԾ ՈՍԿԵ ԺԱՌԱՆԳՈՒԹՅՈՒՆԸ

Նորություններ

Image

Մասնակցություն «Կրթե՛նք և շրջանառե՛նք» ուսուցողական աշխատարանին

Նորություններ