
ՄԻԱՑԵ՛Ք ՄԵԶ ԵՎ ԲԱՑԱՀԱՅՏԵ՛Ք ՁԵՐ ՀՆԱՐԱՎՈՐՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐԸ ՄԵՐ ՈՒՍՈՒՄՆԱՐԱՆՈՒՄ…
Նորություններ
Ինտելեկտուալ խաղի նպատակն էր ուսանողների մոտ
• զարգացնել տրամաբանական մտածողություն և արագ կողմնորոշվելու ունակություն,
• ձևավորել թիմում աշխատելու կարողություն և հաղթանակի հասնելու ձգտում,
• խթանել բազմակողմանի գիտելիքների ձեռքբերմանը,
• զարգացնել հիշողությունը և վերլուծական կարողություններ։
Ուսանողները խաղավարի հանձնարարմամբ բաժանվեցին թիմերի՝ «Հակավիրուսներ» և «Ինֆորմատներ», այնուհետև թիմերի ավագները ներկայացրին իրենց կարգախոսը:
Ինտելեկտուալ խաղ-մրցույթը բաղկացած էր 5 փուլից, այն անցկացվեց հագեցած, տարբեր անիմացիոն էֆեկտներով ձևավորված սահիկաշարի ցուցադրմամբ:
Առաջին՝ «Գուշակիր բառր» փուլի ընթացքում «Հակավիրուսներ» թիմը ըստ հանձարարության կռահեց առավել շատ մասնագիտական բառեր /հայերեն, ռուսերեն, անգլերեն տարբերակներով/ և իրավունք ստացավ առաջինը պատասխանելու հաջորդ փուլի հարցերին:
«Հարց ու պատասխան», «Տրամաբանական հարցեր» փուլերում առավել միավորներ վաստակեց «Հակավիրուսներ» թիմը:
«Բլից հարցեր» փուլում, թիմերի ավագները պետք է արագ պատասխանեին մասնագիտիկան 8-ական հարցերի, ճիշտ պատասխանելով 4-ական հարցերի երկու թիմերն էլ վաստակեցին հավասար միավորներ:
Վերջին, հինգերորդ փուլում յուրաքանչյուր թիմ հակառակորդ թիմին տվեց մեկ մասնագիտական հարց, որոնց հստակ և ճիշտ պատասխանները գոհացրեց ժյուրիին:
Ամփոփելով արդյունքները ժյուրին խաղ-մրցույթի հաղթող ճանաչեց «Հակավիրուսներ» թիմին:
Ինտելեկտուալ խաղն անցավ հետաքրքիր և մրցունակ մթնոլորտում, այն նպաստեց ուսանողների մոտ մասնագիտական գիտելիքների ամրապնդմանը, արագ կողմնորոշվելու, ինչպես նաև թիմում աշխատելու կարողությունների ձևավորմանը:
Դասախոս՝ Է.Մանուկյան
Designed and developed by Brain Fors