
ԴԻՄՈՐԴ 2025
Հայտարարություններ
Նպատակն էր ամրապնդել թեմայի շուրջ սովորողների ձեռք բերած գիտելիքները, կարողանալ կատարել շարահյուսական վերլուծություններ, իմանալ գոյականի ոճական արժեքը գեղարվեստական գրականության մեջ՝ գրագետ օգտագործելով բանավոր և գրավոր խոսքում։
Ինքնատիպ և տրամադրող էր դասի կահավորումը․ ուսանողների կողմից ստեղծված գծապատկերային պաստառը, թեմատիկ հագեցած սահիկաշարը և տեսանյութը խթանեցին սովորողների համապարփակ գիտելիքների ներկայացումը և բանավոր խոսքին։
Թեմայի ամփոփ ներկայացումից հետո դասավանդողի կողմից տրվեց գոյականի հատկանիշները որոշող առաջադրանք։ Սովորողները հմտորեն կարողացան ներկայացնել գոյականի ոչ միայն քերականական, այլ՝ գրականագիտական հատկանիշները։
Ընթացքում լսարանը ունկնդրեց Հ․Սահյանի և Վ․Տերյանի ստեղծագործությունները՝ Ս․Յուզբաշյանի անզուգական կատարմամբ։
Դասը հասավ իր տրամաբանական ավարտին, երբ ուսանողուհի Լուսինե Խաչատրյանը հանդես եկավ իր անակնկալ նախաձեռնությամբ՝ընթերցելով «գոյական» անվանը համապատասխան աքրոստիկոսը։
Designed and developed by Brain Fors