ԱՌԱԿՍ ԶԻՆՉ ՑՈՒՑԱՆԵ

Բաց դասի նպատակն էր ներկայացնել առակը որպես գրական ժանր, արժևորել առակների դերը մարդու բարոյական արժեքների ձևավորման գործում, ծանոթացնել հայ և համաշխարհային առակագիրների ստեղծագործություններին:
Դասը սկսվեց Աստվածաշնչի «Գիրք առակաց» բաժնին նվիրված տեսանյութով: Թատերական գեղեցիկ խաղի միջոցով ուսանողները ցուցադրեցին դրվագներ՝ Սողոմոն Իմաստունի առակներից։ Որպես բնաբան՝ նրանք ընտրել էին «Ճանաչել զիմաստություն և զխրատ, իմանալ զբանս հանճարոյ» խորիմաստ կարգախոսը:
Ուսանողները ներկայացրին «առակ» ժանրի կառուցվածքը, տեսակները, բացատրեցին, թե ինչ է նշանակում առակ եզրույթը՝ աչքի առաջ: Իսկ դերախաղի միջոցով մեկնաբանվեց միջնադարյան հայ առակագիրներ Մ.Գոշի, Վ. Այգեկցու առակների քննադատական ոգին և բարոյախրատական արժեքը:
Սահիկաշարի ցուցադրմանը զուգահեռ՝ պաստառի օգնությամբ, ներկայացվեց ինչպես համաշխարհային /Ժան դը Լաֆոնթե, Լեսինգ, Իվ.Կռիլով/, այնպես էլ հայ նոր գրականության հայտնի առակագիրներին /Խ. Աբովյան, Ա. Խնկոյան, Ա.Իսահակյան, Հ. Շիրազ/:
Հետաքրքիր էր ուսանողների պատրաստած «Առակների քարտեզ» պաստառը, որում պատկերված էր առակին բնորոշ բոլոր հատկանիշները:
Դասը նպաստեց ուսանողների գրագետ խոսքի զարգացմանը, վերլուծական մտածողության ձևավորմանը, բարին և գեղեցիկը արժևորելու կարողությանը։

Փնտրել

Նյութեր

Image

ՇՆՈՐՀԱՎՈ՛Ր ՏՈՆԴ, ՍԻՐԵԼԻ՛ ՈՒՍԱՆՈՂ․․․

Նորություններ

Image

ERASMUS+ ԾՐԱԳՐԻ ՇՐՋԱՆԱԿՆԵՐՈՒՄ RENFORCE ՄԻՋԱԶԳԱՅԻՆ ՆԱԽԱԳԾԻ ՀԱՅԱՍՏԱՆՅԱՆ ԵՎ ՄԻՋԱԶԳԱՅԻՆ ԳՈՐԾԸՆԿԵՐՆԵՐԸ ՀՅՈՒՐԸՆԿԱԼՎԵՑԻՆ ԳՅՈՒՄՐՈՒ ԹԻՎ 4 ԱՐՀԵՍՏԱԳՈՐԾԱԿԱՆ ՊԵՏԱԿԱՆ ՈՒՍՈՒՄՆԱՐԱՆՈՒՄ

Նորություններ

Image

ԳԵՆԴԵՐԱՅԻՆ ԽՏՐԱԿԱՆՈՒԹՅԱՆ ՀԱՂԹԱՀԱՐՄԱՆՆ ՈՒՂՂՎԱԾ ԶԵԿՈՒՅՑ-ՔՆՆԱՐԿՈՒՄ

Նորություններ

Image

ԹԱՐԳՄԱՆԻՉՆԵՐԻ ԹՈՂԱԾ ՈՍԿԵ ԺԱՌԱՆԳՈՒԹՅՈՒՆԸ

Նորություններ

Image

Մասնակցություն «Կրթե՛նք և շրջանառե՛նք» ուսուցողական աշխատարանին

Նորություններ